domingo, 11 de noviembre de 2012

NERE BEHOBIA.KANPOTIK.

13 Behobia egin ditut dagoeneko.Azkeneko 11k segidan. Baina aurten kale egin det.Nahiz eta nere kuadrillakok "(una makina...le da al txupito cosa fina) pabelloia altu utzi didan eta 1:25 egin duen.
Gaueko 3 ak zirela eta tabernatan Nosa-nosa dantzatzen ari nintzela etxerako bidea hartu behar nuela pentsatu nuen. Etxeratu eta 7 ak zirela PI-PI PIPI Whasappak!!!
Zein ote??
Iker Sagastume: Tu....ke no encuentro el chip y el dorsal. k hago???
ni:Pues buscalo!!!!
Iker Sagastume: he mirado en todos los sitios y no encuentro!!!

Tira ba.Jeiki.Telefonoa hartu eta kontaktuen lista hartu nuen.Kirolprobakera lehenik(barkatu Lander 7 tan deitzeagatik) , gero organizaziori eta azkenean akordio batera iritsi ginen.Emailez bidaliko diogu eginiko denbora eta haiek gutaz fidatuko dira( no saben con k gente estan hablando,...la mafia y Sagas todo uno!)
Igande goiza zen eta beste arazoa bere lagunetako baten dorsal berdea fotokopiatzeko nun??(jaulara sartzeko dorsala eta txipa erakutsi behar dira berez)
Arrebari deitu nion Tenerifera(ze ondo bizi den) eta bere etxera joateko esan zidan.8 ak zirela bere etxera joan eta dorsal berde polit bat fotokopiatu genuen.Etxean neukan txip zahar bat eman nion "jaula"ra sartzeko.
Problema resuelto.Se fue mas contento ke unas castañuelas.
Ni: Gutxienez ondo intzak!!
Iker: Te debo una cena.

8:30 ak zirela gosaldu,.....txakurra paseatu eta trenera.Eta handik Donostira.Helmugara,Inbidi galantak pasa nituen.Hor egon nahi nuen.Jendeak kriston denborak egiten eta ni kale bazterrean!!!
Euria gogor hasi eta handik ospa egin nuen.Lagunak iritsi ziren ondoren.mMikel, Unai eta Iñigo.Handik
Mikelek lan egiten duen irratira joan ginen, Herri Irratira, eta gerobusera.Hernanira.Bidean 2x1 euro jartzen zuen kartel handi bat ikusi nuen.4 donus erosi genituen 2 euroren truke.Behobia egin ez eta bazkaldu aurretik txokolate dexente de donus batzuk barrura!!Earki.Gero bazkaltzera, Urnietara.Bapo bazkaltzera.
Handik bueltan Tolosan geratu eta beste trago batzuk hartu, Behobiano batzukin hitzegin, eta etxera.

Horrelakoetan zera konturatzen zara.Zita inportanteetan ateratzen ez dena inor ez dela ematen duela.Etzara inor.Etzara atera eta Behobiako denborak markatzen du urteko balantzea.Zergatik??
Baina hala da.Eta hala onartu beharrean nago.Kale egin dut.Enaiz atera eta onartzen dut.
Baina erabaki zuzena hartu dudala uste dut.Hanka ez dut ondo,gaur min piskatekin nabil.
Atzo 28 km egin nituen, danak 400 metroko pista batean bueltaka, horietako 23 km bixi bixi. Min handirik ez dit egiten korrika, baina gero bai.Eta hurrengo egunean ere bai.
Bi astetan maratoia egin nahi dut.3 ordtutik jeitsi nahi dut.
Baina hankak konfidantza ez dit ematen.Ea bi aste hauetan nola eboluzionatzen duen.
Baina agian bezperan 3-4 zerbeza hartuta joango naiz etxera, ze agian patentatu beharreko formula da.
Gero eta gehiago zaindu, gero eta gehiago rallatzen zara.Orain, zerbeza batzuk edan, edo ardo batzuk , eta burua lasai baduzu......buruak hankek baino lan gehiago egiten dute.Baina oso zaila da lasaitaun egoera hori bilatzea.
Saiatu gara lasaitzen.
Bidea motza da.Gutxi geratzen da eta iriti nahi dugu.
Iritsiko gara.
Ondo izan
Joseba

No hay comentarios:

Publicar un comentario