lunes, 3 de diciembre de 2012

2012 ko BALANTZEA.

2012 a bukatzear da.
Otsaila dut gogoan.Bertan hasi nintzen konpetitzen.
Iñauteriak tope disfrutatu ondoren datorren igandean egin nuen lehena.
Azpeitiko Zuzenien Bertikala. Martxoak 4.  Oso ondo.Gustora egin nuen.GOMENDAGARRIA
Handik hurrena joan nintzen.
Xenpereko mendi lasterketa: Martxoak 11. Oso gustora baita ere.GOMENDAGARRIA
Handik segidan Orioko mendi lasterketara joan nintzen lagunekin.Oso gustora. GOMENDAGARRIA
Alpeetan opor txiki batzuk egin eta erdi gaxo itzuli ondoren.....
Berako Maratoi Erdia lagunekin, oso gustora baina gaixo egonda polikixeago.GOMENDAGARRIA
Aloñako Igoera izan zen hurrena: Enintzen oso gustora geratu.Asko sufritu nuen. Enuen gehiegi disfrutatu.GOMENDAGARRIA
Loatzoko igoera maiatzean sartuta.Ederki berriro, gustora eta berriro bixi bixi.GOMENDAGARRIA
Andoingo herri krossa errepidean ere etzen falta izan.Lagunekin.Nere  marka onena egin nuen. GOMENDAGARRIA
Erlaitz mendi lasterketa ere probatu genuen.Luis lagunarekin.Berriro ere oso gustora. Disfrutatu-sufritu binomioa berriro ere bikain eginez.GOMENDAGARRIA
Hiru Handiak   Erretiratu beharra izan nuena.Baina egin nuenarekin gustora, ondo ikusi nintzen.ERDI PURDIKOA.

Lesio bat izan nuen ekaina hasieran.20 egun geldirik egon behar izan nuen.Zuntz haustura izan nuen lehendabizikoz.
San Juanak ederki disfrutatu ondoren.....

Isabako Camille Extrem en bueltatu nintzen.Sekulako sensazioak izan nituen, nahiz eta topera enintzen joan. Oso ondo ikusi nuen nere burua.

. Boca del Infierno izan zen hurrena.Selva de Ozan, konpainia onean eta sensazio onekin utzi ninduen G2 rako 5 egun faltan.

G2H: Goierriko Bi Handiak.  Sufritu-gozatu binomioa bete betean burutu nuen.Sekulako sufrimentua, negargura eta guzti, era berean gozamen aparta. Bukatzeak poztasun handia eman zidan. Nere mugak gehiago ezagutu nituen karrera izan zen.

Bizikletan opor txiki batzuk egin ostean,....
Goiburuko mendi lasterketa...abuztu hasieran...Sufrituz burututakoa.
Oroel igoera Jakan lehendabizikoz ere egin nuen.Oso gustora.Harrituta hain entrenamentu gutxirekin.
Jabali Trail ere Burgos inguruan egin genuen. Oso gustora berriro.Sensazio oso onekin, entrenamendu gutxirekin,,harrituta.

Alpeetara joan nintzen berriro lagunekin.Esperientzi bikaineko bidaia.
Bueltan Prades genuen begiz jota.Barregura sartzen zait gogoratzeak bakarrik.A ze lasterketa bitxia.Inoiz ahaztuko ez ditudan sensazio eta bizipenak izan nituen.Nere mugak gehiegi tentatu nituen lasterketa.Agian erabaki zuzena hartu enuen lasterketa.Baina ia behartuta hartutako erabakia. EZ GOMENDAGARRIA.

Errepidera salto egin eta.....
Zakila Bira Zumaian.Errepidean hasteko oso marka polita.Entrenamendu gutxi, gutxi zaindu,....nora iritsi behar nintzen?
Tolosako herri krossa. Ikaragarri sufritutakoa.Baina berriro nere marka onena egin nuen karrera.Agian hobeto egin nezakeena.
Fascitis bat eduki nuen hurrena.
Behobian kale egin nuen.
Maratoia azkenik.Aho asko ixilarazteko balio zidan karrera.Barruan nuen amorrazio guztia atera ahal izan nuen karrera.Bati baino gehiagori, inoiz egin ez duenari eta maratoiari errespetoa ez dion jendeari,  bertan ikusi eta zapaltzeko gogoa eman zidan karrera.Muskularki txikituta utzi nauena. Baina 2013 rako motibazioz bete nauena.

2013 an zer??' Motibazioz hartuko dut. Baina mendiko lasterketak egingo ditut batipat.Txakur krossen bat ere probatuko dut, eta 2 ultra ere ekaina-uztailean eroriko dira seguru.
Luis Lasa, Aitor Etxarren,Unai U., Koldo Barriola,.Mikel Imaz, Joseba Bengoetxea eskualdeko korrikalari eta lagunekin lehia politak egiteko gogoz.
Mikel Uralde, Aitor Lopez Rekarte, Iker Beloki, ...etabarrekin entrenamendu politak egiteko gogoz, ...lagun giroaz disfrutatu nahi dut.
Apirilean dut hurrengo zita gutxienez42 rekin.Norbait animatzen da Bartzelona ingurura?
Ondo izan
Joseba

No hay comentarios:

Publicar un comentario