martes, 17 de julio de 2012

G2H KRONIKA.

Proiektuaren lehen lasterketa.Etxean.Beasainen.
G2H.Goierriko Bi Handiak. 88 km 6000 positibo. Ehunmilak en anai txikia.
Nahikoa guretzat.
Iaz egin nuen lehen aldiz.Nere lehen ultratrail lasterketa zen.Oso esperientzi ona eta berriro egiteko gogoa nuen.
Prestakuntza desberdina egin nuen.Iazkoa baino arraroagoa. Ekaina arte inguruko mendi lasterketak egiten aritu naiz. 11 hain zuzen ere.
Zuzenien, Senpere, Orio, Bera,Aloña,Loatzo, Andoain,Erlaitz,Hiru Handiak,Camille Extrem, Boca del Infierno.
Tartean 20 eguneko geldialdia lesio bat tarteko.
Eta horrela azken bi astetan km dexente sartu ostean Beasainera joan nintzen gogo handiz.
Oso lasai.
Unai eta Jon ere bertan ziren.Baita ere Iker, Maitane, Luis, Aitor, Iñigo,...lagunak.
Iaz ez bezala nere airera ateratzeko intentzioa nuen.Iaz Unai,Jon eta ni neu elkarrekin egin bait genuen.
Aurten ez. Pistoletazoa eman ta korrika!!
Hanka freskoak nituen eta lehen postuetan egin nuen Larrraitzerainoko bidea.
Han zen lehen anoa postu handia.Jende ugari.Ezagun ugari.Oihuak. Animoak.
Nik irriparra, eskua altxa..." hi re hemen al haiz!!" , disfrutatzen.Fresko oraindik.
Gel bat jan, barrita bat hartu, Sandwitch de nocilla ta aurrera!!!
Handik Ganbora, eta handik Lizarrustira.Bigarren anoa postu handia. 24 garren eta oso fresko oraindik.
Beste gelen bat, sandwitch de nocilla, meloia, sagarra,....zanpada!!!!
Han ere ezagunen batekin hitzegin, Zigor Iturrieta eta beste zenbait, eta Etxegaratera.Bakarrik.
Hori izan zen akatsetako bat.Bakarrik egin nituen 15 km tatik 12.Azken 5 km tan atzekoei itxarotei erabaki nuen.Hauekin abitu eta atzera geratu nintzen.Indarrak justu eta eroriko nahiko fuerte baten ostean burua ere etzegoen bere tokian.Goizeko 6:15 zirela Etxegaratera iritsi nintzen. Mareatuta.
Txipa kontrolatzen zuten neskak ea jarraituko nuen galdetu zidaten.
Zergatik ez?? - Izan zen nere erantzuna.
Egia esan enengoen ondo, aurpegi txuri xamarra,mareatuta,...baina tira etzen lehenengo aldia eta ez da azkena izango.
Jon eta Ainhoa azaldu ziren.Kafetxo bero bat prestatu zidan Ainhoak aldatzen ari nintzen bitartean.
Kafetxo hori edan, sandwich de pavo, gel,...., Jonen xira jarri, 8 gel hartu eta aurrera egin nuen.
San Adrianera.Oinez.Ta nahikoa.
Han ere uzteko tentazioa.Baina ez, aurrera egin nuen.
Aizkorriko igoera.De puta pena, esaten den bezala.Harrietan eseri, burua makurtu, lasterkariek animatu,....gora iritsi eta ...zer egin behar dut orain?? Erretiratu???
" Por mis cojones que acabo!!" esan nion nere buruari
Handik Andraitzera, dana oinez, eta handik jeitsiera.Oazurtzara.
11:30 nijoan Oazurtzan.20 km falta.
3 ordutan egiteko kapaza izango al naiz???
Korrika hasi nintzen, erdi arrastaka.
13 ordu jotzeko zirela mutiloan nintzen.
Hankak arrastaka, indarrik gabe. Baina mareorik gabe.Eta lesiorik gabe.Tripak nahiko ondo.Zer gehiago nahi nuen??
3 gel geratzen zitzaizkidan.Bidean zehar 12 jan nituen iadanik.Tripako min piskat neukan, " No te jode!!"
Eta metarako bidean 3 gel horiek jan nituen.
Banekien bukatzen nuela eta azken km tan ia negargura sartzen zait. Etxegaratetik Oazurtzara sufritu nuena zetorkidan burura eta beste behin G2H bukatzeko satisfazioa edukiko nuela pentsatuz.
Baina ez, enuen negarrik egin."Cojones, somo nenas o marines!!!"
Mobila piztu nuen eta whastapp pare bat idatzi ostean, Joneri mutiloatik ateratzen ari nintzela idatzi nion,baina etzuen jaso.
Beasainen sartu eta ia ezin korri baina aurpegi ona jarri beharra zegoen.
14:31 sartu nintzen.Aurpegi oso onarekin baina indar gramorik gabe.
Nere helburua bete nuen.Bukatzea .Eta iaz baino 2 ordu hobeto.
Hurrengo urtean zer??
Hori urruti dago.Bitartean beste gauza batzuetaz disfrutatzen saiatu naiz.Eta nola ez proiektuari segida emateko irailean 42 km tik gorako beste zeozer egin beharrean gaude.
Atzetik Unai, Iker eta Maitane iritsi ziren.Oso fresko.
Baina hauena Unai lagunak kontatuko digu.
Ondo izan.

Joseba

1 comentario:

  1. Hi haiz hi artixta! Bueno orain diskutitu beharko deu jarraitu zenuen taktikari buruz...

    Lasterketa guztian espektakulo ona ematen joan zinen behintzat (bai hasieran, erdian eta amaieran ere!)

    ResponderEliminar