lunes, 10 de septiembre de 2012

UTMCD

Hori da asteburu hontan burutuko dugun lasterketa.
46,66 km eta 2850 metro positibo.
Simil bat erabiliz Aizkorri bat egitearen antzekoa da.Zailxeagoa seguruna.Bai distantzin luzeago delako, bai desnibelen gehiago delako, bai klimagatik, Costa Dauradan izanik, 30 gradu egingo dituelako, bai materialagatik,......izan ere obligatorioak diren zenbait gauza eskatzen dituzte, frontalak, galtza luzek, xirak, manta,...eta hori dena sartzeko motxila bat beharrezkoa da.
Baina bertan izango gara Unai eta ni, Joseba, eta ahalik eta ondoen pasatzea da helburua.
Hau egin eta gero hurrengo proiektuari begira jarriko gara.Donostiako Maratoia.
Baina orain larunbaterako begira jarriko gara.Perfila piskat ikasi eta karrerako estrategia piskat finkatu.
Astelehenen bertan gure kronikak jarriko ditugu lasterketa honen inguruan.
Dena esan behar bada ez gara onenean iristen.Ez ni eta ez Unai.
Nik zenbait lasterketa egin ditut Abuztuan zehar baina 13 eta 20 km bitartekoak eta desnibela ere 1000 tik pasa gabe.Oraingo hau...es otro cantar.
Unai ere ez da apenas ibili baina honek badu berezkoa eta seguru nago ni baino dexente hobeto bukatuko duela.Estrategia ezberdina erabiliko dugu halere.
Nik bixi bixi atera nahi dut.Lehen igoera gogorrean nahiko aurrean jarri nahi det eta gero 20 km tik aurrera....a sufrir!!
Bueno ba horixe, ondo izan eta astelehenean kontatuko dugu dena!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario